Are You Ready for Friday Night?
S2, E3: It's the first Friday night for the Dillon Panther football team and things do not go as expected. Brian "Smash" Williams (Gaius Charles) and Matt Saracen (Zach Gilford) continue to have problems on and off the field that get the best of them. Coach Eric Taylor (Kyle Chandler) returns to see his old players and old team in shambles. Meanwhile, Tim Riggins (Taylor Kitsch) faces a scary situation that results in him reaching out to the last place on earth he would ever expect. Jason Street (Scott Porter) investigates alternative options for his paraplegic lifestyle. Aimee Teegarden, Minka Kelly, Adrianne Palicki, Jesse Plemons, and Connie Britton also star.