Almost Human Are You Receiving?
S1, E3: Lives are on the line when technology and crime meet! Detective Kennex and Dorian battle an intense and futuristic hostage situation, while Captain Maldonado (Lili Taylor) attempts to meet the terrorists' demands — hoping to protect innocent people.