Are You Sure This Is What You Want?
시즌 1, 에피소드 4: Ben and Dedra try to figure out how to stay active in the swinger lifestyle but also proceed with their pregnancy plans. Brittany and Cody's date with Mike and Missy has disastrous repercussions. Brittany's downward spiral ruins Ben's birthday bash.