Argentina
S7, E8: Dexter tries to keep Debra in the dark about his relationship with Hannah, but a surprise visit from Astor, Cody and Harrison throws a wrench into Dexter's plans. Now out of jail, Isaak renews his pursuit of Dexter, while Quinn continues his power struggle with the Koshkas.