Armed and Reckless
Сезон 1, серия 1: Clint and Dayson pursue a dangerous fugitive with a history of resisting arrest into the remote canyons of Colorado. And in Montana, Animal and Rob track their quarry to an isolated cabin high in the Rocky Mountains.