Armed Response
시즌 7, 에피소드 20: A young couple hanging out in someone else's house find themselves in hot water when a security guard and decorated veteran wind up dead in the street outside. But Brenda finds her investigation stifled by the watchful eye of the District Attorney's office. Meanwhile, Raydor and Pope finally pinpoint the leak in the department.