That's Wine! Armenia
S1, E3: In Armenia, the world’s oldest winery was discovered in a cave with clay vessels called karases — now a symbol of revival. Once overshadowed by Soviet-era brandy production, Armenian winemaking was reborn through diaspora visionaries and powerful stories of resilience, including a displaced winery from Nagorno-Karabakh.