Armored Vehicles
S1, E6: Gunny explores the history of armored vehicles--the steel plated, multi tasking vehicles designed to do everything from carry troops to field reconnaissance to bringing their own brand of firepower to the battlefield. Featured armored vehicles include: The M8 Greyhound; the German 251 Halftrack; the Bradley Fighting Vehicle; and the high-tech MRAPS, designed to protect our troops from IED's and roadside bombs.