Around the Bend
S2, E6: Pete and Myka are in the field, about to complete a mission, when Mrs. Frederic makes a surprise appearance and assigns Pete alone a top-secret mission to smoke out a possible traitor. Pete's investigation sends him down a path of increasing conflict with the team, and eventually leads Myka and Artie to a surprising discovery.