Around the Sun
S2, E5: With Auggie starting his new job running the Office of Congressional Affairs, Annie adjusts to working with a new tech operative, Reva Kline, as they investigate a potential leak within NASA that could cripple the country's spy satellite fleet. Guest starring: Jaimie Alexander; Mark Moses.