S1, E6: Prehistoric archaeology allows us to glimpse the earliest times in hominid and human history. Learn about seminal 20th-century finds of hominids in Africa, which provided clues to the origins of our ancestors from millions of years ago. Then discover the astounding figural cave paintings of Lascaux, Altamira, and Chauvet.