Arrival in Kyoto
S2, E7: Kenshin and Misao arrive in Kyoto, where they’re welcomed by Okina, a grandfather figure to Misao. It turns out, Okina is a former member of the Oniwaban Group. Okina offers his help and Kenshin ask him to help find someone for him.