Arrivals
S1, E1: As a new wave of guests arrive at the White Lotus, resort manager Armond tries to assuage an unreasonable Shane and his easy-going wife Rachel, while spa director Belinda calms a grieving Tanya. Meanwhile, Nicole suggests her husband Mark distract himself from a health scare by spending time with their son Quinn, who’s been cast out by his sister Olivia and her friend Paula.