Arthur C. Clarke
S1, E4: Some sci-fi storytellers are content to predict - but Arthur C. Clarke creates. His collaboration with Stanley Kubrick on 2001 predicted videophones, iPads, and commercial spaceflight. His sci-fi legacy inspires us to unveil the mysteries of the universe.