S6, E12: The team investigates the case of a woman who vanished from the veteran's hospital where she was doing community service work. The team considers if the woman's disappearance could be linked to her connection to a radical antiwar group, or to her father's struggles as a Vietnam vet. Grant Mars (recurring guest star James Marsters) helps Vivian track a suspect.