Articles of Incorporation
S1, E3: While Gavin Belson begins to hype Nucleus, a competing compression platform, Richard learns that the name Pied Piper is already registered to a sprinkler company, forcing him to negotiate. Meanwhile, Erlich goes on a vision quest to think up a new company name, and Peter Gregory proves elusive when asked for money by one of his companies.