Artificial Paradises
S1, E4: Through a glimpse into Idalia's past, we discover the drug problem that Dídac had, how Albanta was founded and what exactly that place is. On the other hand, Carolina takes Olivia and Abel to the door that leads to the cabin, while Dídac desperately searches for a missing Marcos.