Arty's Masterpiece/A Home for Bunny
Сезон 1, серия 1: ARTY'S MASTERPIECE: The library Arty’s mom designed is just BLAH and no one wants to stay and read. Gallaria on Museo and Pablo on the Paintoria help Arty create a beautiful pointillism painting to make the space a better place to be! A HOME FOR BUNNY: After finding a space bunny out in the cold, Arty & Annie travel to Buildora and work with his architect Mom to build the bunny a new home.