Aruba-Con
S3, E1: When the Legends realize they broke the timeline, Rip Hunter (guest star ARTHUR DARVILL) arrives with his new organization – the Time Bureau – to relieve them of duty in the season three premiere. But a new threat arises when Rory spots Julius Caesar (guest star SIMON MERRELLS) in Aruba. Thrilled at the chance to get the team back together, Sara and Ray devise a plan to steal the Waverider back from the Time Bureau in order to stop Julius Caesar from conquering the modern world.