As Above, So Below
시즌 1, 에피소드 1: Young professor Robert Langdon is pulled into a complex mystery when his beloved mentor, Peter Solomon, is kidnapped; armed with knowledge of history and symbols, Langdon must work together with Peter's daughter and other allies to save him.