As Darkness Falls
S1, E6: Hercules (Kevin Sorbo) attends a friend's wedding where Nemis the Centaur (Cliff Curtis) arrives and kidnaps the bride (Jacqueline Collen) and her maid of honor (Fiona Mogridge). Hercules is temporarily blinded as he seeks to rescue them and is forced to battle in the dark. Lucy Lawless guest stars as Lyla.