As Long As It Takes
Сезон 1, серия 9: Max (Ryan Eggold) convinces Dr. Sharpe (Freema Agyeman) to take a risk on his course of treatment and Bloom (Janet Montgomery) grapples with a difficult conversation. Meanwhile, Dr. Kapoor (Anupam Kher) considers helping his son in a big way after some advice from a friend.