Asano
S1, E5: The battle between Omega Red and Logan continues, while Asano’s squad discovers that Logan isn’t responsible for his death. Scoring a narrow victory , Logan heads to Shingen’s, where he finds Kikyo waiting for him. Omega Red, who has since recovered, also arrives, leaving Logan caught between a rock and a hard place.