S1, E3: Days after the slaughter of Dian Fosseys favourite gorilla, Digit, Sir David Attenborough arrives to find her coughing blood but insisting on taking him to film the gorillas in what becomes one of TVs most famous sequences. But shes outstayed her welcom...