Ashes to Ashes
S4, E9: Jane (Brooke Elliott) and Grayson (Jackson Hurst) represent a woman who is suing for custody of her late fiancé’s ashes. And just as Jane starts to accept his disappearance, Owen (Lex Medlin) suddenly returns.