Сезон 1, серия 1: Jameson prepares his Dragutante performance and gets schooled by drag queen Dixie Krystals. Vinny's dad expresses concerns about Vinny getting bullied for what he wears. Liz struggles to get Nabela's grandmother to support Nabela's drag dreams.