Asia
S1, E4: As humans encroach ever further into their environment, Asian elephants are learning to adjust to the challenges facing them. They know how to use tools to break down electric fences, strike deals with farmers, and develop a cooperative arrangement on tea plantations where they do the weeding without damaging the crops.