Ask for the Earth
S3, E8: Molly returns to Abuddin with a hardened resolve to pursue her daughter’s killer. Mahdiya is entrusted with a critical job. Leila and Cogswell relish in a brief escape from the world -- only to find that escape is impossible. Barry is thrown by Molly’s cold determination and haunted by images of the daughter he failed. Stuck between the woman he loves, the woman he loved, and the daughter he lost, Barry takes a hard line with the country.