Ask the Dust
S4, E1: Three months after discovering a startling new lead, Det. Harry Bosch is still pursuing the truth behind his mother’s cold case. A murder of a high-profile attorney puts the city on edge so Chief Irvin Irving creates a Task Force with Bosch in charge. Bosch must contend with two former adversaries.