Сезон 1, серия 5: When King Viktor--also known as the war hero king--returns to the palace after a long time away, he summons Heine and the princes for an audience. But he isn't quite what one might imagine from his nickname... and he has some choice words for his tutor-spurning sons, especially Leonhard! With his claim to the throne on the line, can Leonhard get through the trial his father puts before him?