Assassin
S3, E7: Five Tasked with protecting Senator Padmé Amidala during a political mission to Alderaan, Ahsoka Tano is plagued by recurring visions of the presumed-deceased bounty hunter, Aurra Sing. Unable to clear her mind, Ahsoka begins to worry that the stress of war is finally taking its toll on her - until the deadly assassin reveals herself with an attempt on Padmé's life.