Assassins! The Path of Boobalicious Dreams!
S1, E2: Chifusa and Kaede, needing funds, encounter a landlady/Manyu assassin who tries to enslave them. Chifusa uses her Breast Flow technique to defeat her, gaining insights into this power and vowing to restore Kaede's breasts.