Assess This!
Сезон 1, серия 6: Sü and Phil both go through medical assessment for surgery—but the gatekeeper is rigorously gender- normative and Russell is anything but supportive. Zoey and Sandra clash over Sandra’s fear of losing custody versus Zoey’s desire to transition. Antonia makes an annoucement. Chris learns to relate to another human being. All very uplifting. Oh, and Sandra gets a lead.