Astray
S3, E4: Striving to be the best commander of the Takeda that he can be, Sanada Yukimura goes on the warpath to confront Uesugi Kenshin, his lord's archrival. And Mori Motonari and Otani Yoshitsugu's plotting takes an interesting turn.