At Boco do Lixo
시즌 1, 에피소드 1: When he watches a movie, film censor Vicente bans the film, but is attracted by its actress Dora, who reminds him of his sister-in-law. He offers Manolo a way he can get the film shown. Dora tells Dario, her brother, who has just come out of jail, that a robbery of the production has been set up.