At Café Mitter Meyer
S1, E6: When he was a sickly child, Licht was always waiting in his bed for a certain person to visit... While strolling about the city one day, Heine steps inside a charming cafe--and the waiter who greets him is Prince Licht's spitting image! Is Licht's secret still safe, or is he in big trouble with the king?