At Night, All Birds are Black
시즌 1, 에피소드 6: Meyer imparted unto Jonah a proverb, with which Jonah fortified himself. A sharp tongued serpent sought to poison The Hunters’ resolve. Evil hath taken root in the land of Alabama, whereupon The Hunters did descend to blot it out. A herald brought unto Millie grim tidings of Evil spread throughout the land.