GHOST IN THE SHELL: SAC_2045 At Your Own Risk -- Divided by a Wall
S1, E2: Armed by a wealthy patron, the Nomads attack Section 9 with AI drones; Togusa accepts a mission from Japan's peace-seeking prime minister.