Сезон 1, серия 8: Agent Sullivan (Valerie Cruz) charges Dr. Rosen (David Strathairn) and the Alphas team with tracking down and protecting Skylar (guest star Summer Glau), an Alpha and technology whiz with a penchant for amazing inventions which, in the wrong hands, could prove highly dangerous.