Attack Of The 50ft Boy / It Came From The Closet
Сезон 1, серия 3: Tommy's not tall enough to go on the new ride at the amusement park. Dinko and the aliens help Tommy grow, but he won't stop growing! Tommy puts the aliens in charge of cleaning up the lighthouse.