Unheard Attacks on Muslim Women
S1, E4: Asma was returning to her car after a theatre performance in Sydney when she was attacked by several men screaming racial obscenities. She is just one of hundreds of women attacked each year in Australia for being visibly Muslim. We hear from psychologists, lawyers and those who have experienced Islamophobic attacks first hand to explore why these incidents continue to occur.