Auditions start in Paris
Сезон 1, серия 1: Eric and Ramzy arrive in Paris, where it all began for them, in search of new comedy talent. We discover the first 11 talents as they attempt to convince the audience, but above all the mentors, that they deserve to join the Comedy Class in Paris.