Austin vs. Everybody
S1, E3: Zeke enjoys his newfound star status as the Austin Gamblers attempt to stay on top of the league. Eli's return and the arrival of enigmatic iron man Chase Outlaw give the struggling Oklahoma Freedom a shot in the arm. The Austin Gamblers and Carolina Cowboys prepare for war ahead of a highly-anticipated matchup.