Follow the Steps Austrian Opening
S1, E3: As the final touches are put on the Flying Illusion show in Austria, Robozee and Bboy Willy share how they became the newest members of the Flying Steps. Amok prepares for an explosive video shoot, and the curtain goes up on opening night.