Ave Maria
S1, E6: Max and Nikki's wedding is on the rocks, but Maria wants to save it - and finally draw a line under it and concentrate on her career as an author. Ralf has to take care of Schopenhauer's funeral - until he realizes that he has to stop the wedding.