S1, E3: Harrison investigates intriguing facts about the moon, like why people think wolves howl at the moon (they don’t), whether the moon really turns people into werewolves, who the first men on the moon were and why the moon appears to follow us. Viewers at home test out their jumping skills as Harrison demonstrates where we’d be without gravity!