الموسم 6، الحلقة 14: When an exotic bird ranch in Loxahatchee, Florida is abandoned, leaving uncertain the fate of 700 valuable birds, a bizarre mystery unfolds. The search for the missing owners, 31 year-old Moses Lall and his 36 year-old Aunt Lila begins.