Avrion in Revolt
S1, E2: Ten and Leii desperately try to fend off Zanas when he attacks the orphanage. Nares saves the day, but only after much damage is inflicted. This serves as the motivation for the young Farmagia to support Nares when she declares herself in open rebellion against Glaza, the new Magus.