Galavant Aw, Hell, The King
S2, E3: Desperate to raise an army and storm Hortensia, Galavant and King Richard return to his former castle to find the village thriving, now that they’ve found democracy. The discovery causes Richard to have an identity crisis now that his people don’t need him. Galavant uses a town hall meeting to recruit fighters from the village, but volunteers are in short supply. In Hortensia, an evil wedding planner named Wormwood poisons Isabella’s mind with an enchanted tiara, intent on making her help him take over the kingdom.