A.W.O.L.
S4, E12: Diggle must learn to trust his brother Andy (guest star Eugene Byrd) when an enemy of their wartime past, an agent of the criminal organization Shadowspire, pays a visit to Star City. However, Diggle learns more than he bargained for about their shared time at war. Meanwhile, Oliver has to learn a whole new way of life.